Danas neizostavna tema, često spomenuta u privatnoj i poslovnoj komunikaciji. Rad od kuće kao jedna nova dimenzija načina rada mijenja nam životnu svakodnevnicu na bolje. Dodaje vrijednosti našem životu jer nam štedi vrijeme i novac.
Remote radnici u godinu dana uštedjet će na vremenu provedenom do posla i nazad, a zanimljiva činjenica je da će u tom periodu prikupiti i do 3 tjedna slobodnog vremena kojeg mogu provesti s obitelji.
Kako bi rad na daljinu glatko funkcionirao, prije svega potrebno je stvoriti „ured bez papira“ – digitalizirati poslovnu dokumentaciju čime će se remote radnicima omogućiti nesmetano poslovanje.
Sve je to izvedivo uz adekvatan DMS kao što je DocuDirect.
Cjelokupna poslovna dokumentacija centralizirana je u DMS sustavu. Sigurno je pohranjena čime dobivate urednost i organiziranost. Svaki zaposlenik vidi samo dokumente za koje ima ovlasti.
Svaki dokument, bilo da se radi o ugovoru, otpremnici, fakturi itd., može se brzo pronaći čime štedite na vremenu i time povećavate vlastitu produktivnost.
Svaka izmjena na dokumentu je spremljena i tko god radi naknadno na tom istom dokumentu dostupne su mu prijašnje verzije. U komentarima je moguće označiti određenu osobu ili više njih.
Samo jedna osoba u istom trenutku može raditi na dokumentu koji je zaključan. Ostali zaposlenici vide informaciju tko trenutno radi na dokumentu i koliko dugo. Time se sprječava da više osoba međusobno poništava izmjene jedna drugoj.
Dokumente možete pretraživati i pregledavati putem mobitela, što je praktično ako Vam u trenutku nije dostupno Vaše prijenosno računalo.
Nakon što skenirate svu vašu arhivu, ona je pretraživa gdje god se nalazili. Dovoljno je upisati ključnu riječ koja se nalazi u sadržaju dokumenta i u djeliću sekunde dokument se prikazuje na ekranu.
Cloud rješenja za uspješnu digitalnu transformaciju
© 2012-2023 DocuDirect™