Sustavi upravljanja dokumentima kao što su DocuDirect ili SharePoint nezaobilazan su alat za timove koji zajedno rade s dokumentima. Takav sustav uklonit će prepreke produktivnosti koje usporavaju ljude i projekte, a istodobno poboljšavaju kvalitetu sadržaja.
Postoji nekoliko važnih pitanja koje treba uzeti u obzir pri odabiru DMS sustava za svoju organizaciju. Odgovori ovise o vrstama dokumenata na kojima je potrebno raditi te industriji u kojoj poslujete.
Ovdje uspoređujemo dva izbora – DocuDirect i SharePoint.
Oba sustava pružaju siguran online radni prostor za suradnju u kojem se dokumenti mogu uređivati, pregledavati i arhivirati. Međutim, funkcionalnost svakog DMS sustava varira, kao i razina kontrole koja je dostupna.
Evo 5 najboljih prednosti DocuDirecta u odnosu na SharePoint:
To nam daje mogućnost brze prilagodbe rješenja pravnim okvirima poslovanja u Hrvatskoj, poput podrške za eRačun, elektronički potpis koristeći e-Osobnu Iskaznicu ili FINA poslovni certifikat i sl.
Ako Cloud nije opcija za Vas – možemo prilagoditi cjelokupno rješenje Vašem poslovanju i vizualnom identitetu brenda te ga instalirati na Vašu infrastrukturu lokalno ili hibridno.
DocuDirect sučelje jednostavno je i intuitivno te nudi izvrsno korisničko iskustvo. Dizajn i arhitektura prilagođeni su mikro i malim poduzećima čime se smanjuje kompleksnost održavanja. Period same implementacije i prilagodbe izrazito je ubrzan. Korisnicima nije potrebna duga edukacija o korištenju sustava.
SharePoint je zamišljen kao sustav za veće tvrtke. Tehnički je zahtjevan. Potrebne su specijalizirane vještine korištenja sustava tako da bi zaposlenike trebalo dodatno educirati. Mnogo je toga potrebno uložiti u pripremu Vaše infrastrukture za implementaciju SharePointa, a potreban Vam je i tim IT stručnjaka kako biste osigurali da sve prođe glatko.
SharePoint osim komplicirane strukture licenciranja ima dodatne skrivene troškove implementacije koji se vrlo brzo zbrajaju. Potrebno je za svakog vanjskog korisnika platiti dodatnu licencu. DocuDirect nema dodatni trošak ako želite omogućiti pristup Vašim vanjskim suradnicima, kupcima ili partnerima.
Već je spomenuto kako je SharePoint prilagođen većim tvrtkama, a za njegovu implementaciju, održavanje i nadogradnju potrebno je imati tehničku podršku, bilo da se radi o timu unutar tvrtke ili o trećim stranama. To može biti skupo, dugotrajno i negativno utječe na produktivnost zaposlenika.
Jedan od nedostataka SharePointa je lošija mogućnost pretraživanja. Često se dešava da SharePoint ne vraća rezultate pretrage nakon što je dodan određeni sadržaj. Također, rezultate pretraživanja teško je pronaći i mogu biti irelevantni, a vrijeme odgovora na upit može biti sporo.
Cloud rješenja za uspješnu digitalnu transformaciju
© 2012-2023 DocuDirect™